No terve.


Eilen tuli mieleeni että en ole kirjoittanut blogiini piiitkäään aikaan.
Niimpä otin tänään niskasta kiinni ja rupesin naputtelemaan.
 Aloitin suunnilleen puoli kahdeltatoista aamulla mutta rupesimme järjestelemään asuntoa täysin uusiksi ja sitten tulivat isosiskoni, hänen poikaystävänsä ja pyörremyrsy-Utu joten tämä vähän venähti. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan:D
  Oleellisinta on varmaan elämässäni se että asun isäni luona juankoskella ja käyn täällä seiskaluokkaa tavallisessa koulussa. Äitini asuu Kuopiossa jonne hän muutti pari kuukautta sitten. Olen viihtynyt ihan hyvin juankoskella. Olen äitin luona viikonloppuisin ja syyslomalla olin siellä koko viikon. Olen varmaan ainoa koko luokalla jonka mielestä koulu on kivaa. Tosin koepäivinä en ole sitä mieltä. Historia ja matikka on ihan kivaa. Ja äikkä ja englanti. Mutta musiikki ei ole. Muuten tykkään musiikista paljon,mutta opettajasta en tykkää. Sama kotitaloudesssa. Karmeampaa ryhmää kuin minulla ei oikein voi olla. Onneksi ne vaihtuivat....

Ja sitten toinen aika oleellinen juttu on varmaan: tämä.
 Saanko esitellä kissamme Kikka Kekkosen.
 

IMG_20171029_104450%5B1%5D.jpg

 

Kikka on pari kuukautta vanha kissanpentu jonka hankimme noin kuukausi sitten. Kikka on rescuekissa, ja sen äiti oli oli ollut täysin villiintynyt ennen kuin se ja sen pennut oli löydetty. 
  Pikku neiti on aikalailla tyypillinen kissanpentu, kiipeilee kaikkialla, työntää nenänsä kaikkialle, myös sinne minne ei pitäisi, leikkii kaikella ja riehuu ja nukkuu paljon. Suurimman osan ajasta Kikka on minun sängyssäni,koska se on korkealla. joskus se leikkii öisin ja se osaa ottaa joskus aika pahasti aivoon..

 

IMG_20171029_104245%5B1%5D.jpg

 

Olen lukenut melkoisen paljon mitä olen koululta ehtinyt. Olen vihoin, kolmen kuukauden jälkeen saanut luettua Lord of the rings- triologian. aika painavaa tekstiä minun makuuni,olin välillä aika pihalla,mutta tajusin suunnilleen juonen.(lähinnä elokuvien ansiosta) Olen vahvasti sitä mieltä että ensimmäinen kirja on paras. Mutta, onpahan luettu. Seuraavaksi kun olen saanut luettua pari kirjaa mitkä minulla on kesken, aion lukea hobitin ja silmarillionin. Tuleepahan lisää painavaa lukemista,,,,
  Olen melkoisen nopea lukija joten vaikeaselkoiset kirjat eivät ole minulle mitään helpointa luettavaa.. Kun koulussa piti lukea kirja, kun muut olivat luvussa kymmenen, minä olin luvussa kolmekymmentäkaksi. Ja silti luin joka sivun. 
  Tällä hetkellä minulla on luettavana kolme kirjaa joista aina valitsen sen mitä kaluan lukea eniten. Kyllähän ne koulukirjatkin on, mutta ne yleensä valotsen kaikkein viimeiseksi. Koulussa on kiva lukea kirjoja mutta mieluiten jättäisin ne kouluun. Kotona on niin paljon muutakin tehtävää... Jos lukeminen ei kiinnosta niin välillä (tai aika usein:D) katson jotain sarjaa. Tällä hetkellä on menossa Daredevil. Ei niin hyvä kuin Arrow, mutta menettelee...

 

IMG_20171021_195140%5B1%5D.jpg

 

Kyllähän minä keppareitakin teen, mutta se on koulun takia jäänyt vähemmälle. Vähän aikaa sitten tein sukkakepparikaksoset Swanin ja Koukun (joo,on tullut once upon a timeä katsottua aika ahkerasti myös:D) ja tarkoituksena olisi taas aloittaa niitä lähinnä myytäväksi tehdä, kunhan jonain päivänä saan aikaiseksi...
 Kuvassa on muuten melko uusi heppani Tuulen Lumilintu "Lintu,Tuuli"

 

IMG_20171021_195018%5B1%5D.jpg

 

Tältä heppaparalta katkesi keppi kun heitin sen alas parvisängystäni. Vaihdoimme siis tänään huonekalujen järjestystä. Myös isosiskoni jä hänen miesystävänsä ja Utu kävivät tänään meillä. Olin vähällä saada aika pahat kilart kun Utu melkein sekotti miun postimerkit jota olin reilun tunnin järjestelly... Tuon hepan nimi kuuten on Angel.

 

IMG_20171021_195059%5B1%5D.jpg

Tulitähti "Tuli, Tähti"

 

 

Heidi