No terve.

 Olen odottanut lomaa joululomasta asti. Minun pitäisi lukea kokeisiin mutta olen ommellut niin innokkaasti että unohdin koko jutun. Opettajat ovat julmia laittaessaan kokeita lomasta seuraavalle viikolle. Se on toaalisen ja totisen KAMALAA.
 Olen ollut viimeiset kolme päivää mummolassa. Tänne tulo oli melkoinen episodi. Koko lähtö aikaistui tunnilla kun setäni päätti lähteä mökiltä tuntia aikaisemmin kuin oli suunniteltu. Kerkesin nipin napin kaksikymmentä yli 1 lähtevään bussiin. Tietysti minun paikkani stop-nappi oli rikki ja pääsin kävlemään kilometrin. Jee......

IMG_20180307_160556%5B1%5D.jpg

Kävin täällä kaupoissa ja tuhlasin koko neljän kympin lahjakorttini eurokankaaseen jonka sain joululahjaksi. Parempaa lahjaa minulle ei voisi antaa,,, ellei iisan tallin kepparia lasketa.... No joka tapauksessa olen tehnyt hevosia kuin viimeistä päivää koska sain juuri neljä tilausta sukulaisiltani,,, yhden tein tänään mutta kaksi tärkeintä on vielä tekemättä,,,
  Löysin myös viime perjantaina täydellisen mekon isäni ja Kaisan häihin. Olkaimia pitää lyhentää ja yläosaa pitää kaventaa, mutta ihanampaa mekkoa en löydä ikinä.... Olen panikoinut koko vuoden mekosta. Nyt panikoin kengistä ja koruista:D
 Kikalla on menossa jonkinlainen teini-ikä, sillä se puree,raapii ja riehuu öisin niin että en voi nukkua. Minä siunaan sitä päivää jolloin muutamme ja saan oman huoneen,,, Silloin voin heittää kissan ulos jos se ei käyttäydy...
 Minulla on oma huone äitini luona, joka muuten taas kerran muutti ja tälläkin kertaa äiti vannoo ettei enää koskan muuta. Aion muistuttaa häntä siitä kun hän muuttaa seuraavan kerran......

IMG_20180306_234734%5B1%5D.jpg

Löysin ihanaa punaista kangasta jota oli ihan pakko ostaa. Tässä on Liekki, hevoslaumani uusin jäsen. Olen suunnitellut hevosten myymistä ja kuten näette, se edistyy koko ajan,,,,,
En ole keksinyt mitään tietoja Liekille, aion ensin tehdä muut hevoset, mutta olen ajatellut että se olisi suomenhevonen.

IMG_20180211_115237%5B1%5D.jpg

Yritän taas kerran parantaa aktiivisuuttani, ja en ole todellakaan lopettamassa tätä blogia. Näemme ensikerralla:)

Heidi