Jehna.

Emme voikkaan ottaa koiranpentua.

Äitille tuli lisää rahamenoja,ja se siitä. No,sille ei vain voi mitään.

Olisin tykännyt isosta koirasta.

Mutta olemme muutenkin sellaisessa elämäntilanteessa,jossa toinen koira ei todellakaan olisi hyvä valinta. Siitä en kuitenaan muuta puhu,saatte arvailla itse.

P_20161008_155227_1_p.jpg

Mutta,Evi on ensimmäinen koirani,josta välitän eniten kaikista lemmikeistäni. Sille ei olisi ollut sitten niin paljon aikaa,ja Evi on oira,joka tarvitsee todella paljon huomiota. Ja se on todella mustasukkainen.

Menen huomenna siskoni luo:) Äiti on pitänyt pari päivää vapaata,ja olen ollut kotona lemmikkilauman,isosiskoni ja hänen ystävänsä kanssa. Se on ollut mukavaa. Vähän vaihtelua:)

Olen myös ajatellut asioita. Nyt olen tavallaan ajatellut asoita taremmin,ja totesin,että en halua jatkaa näin. Päätin että menen tavan kouluun. En ole siitä aivan varma,mutta kun olen ajatellut asiaa tarkemmin,se olisi ehkä parasta. 

Olen ajatellut ruveta eläinlääkäriksi ja siiten tarvitsisi aika korkeat opinnot.

ja minä olen päässyt vähitellen vihastani koulua kohtaan,jonka sain 3 luokalla,kun olin koulussa,jota pahempaa tuskin löytyy. Koulussa myös saisin uusia ystäviä,joita minulla ei oikein ole. En ole kovinkaan seurallinen ja minua ahdistaa jos ympärillä on liikaa ihmisiä,mutta siitäkin haluaisin eroon. 

No,joka tapauksessa,voihan aina kokeilla:)

Kotikoulu ei ole niin helppoa kuin ihmiset luulevat.

Sillä opiskella kuitenkin pitää ja se on tavallaan vaikeampaa kuin tavan koulussa. Ja jos vaatii itseltään pajon,koulu on vain vielä vaikeampaa ja aikaavevempää. Minä haluan kokeilla,minälainen tavallinen koulu on.Ensimmäinen päivä on aina pahin. Sen minä tiedän.

 

Heidi