Nyt se on vihdoinkin varmaa. Muutamme nyt kolmen viikon sisällä koko poppoo, siis minä,isä,äitipuoli ja kissa. Lähdemme kolmioon punkaharjulle. Kävimme siellä vappuna katsomassa taloja ja vuokrasimme kerrostalokolmion. Saan oman huoneen, ja minun ei tarvitse sitten enää kestää kissan ralliautoilua. Jumalalle kiitos siitä.

IMG_20180404_214818%5B1%5D.jpg

  Lähden koulusta 18.päivä. kaksi viikkoa. kaksi perhanan viikkoa. Tunneilla tai edes välitunneilla ei ole enää minkäänlaista rauhaa. En tiedä miten jaksan seuraavat kaksi viikkoa. Tänään minulla alkoi migreeni sinä samalla hetkellä kun menin koulun ovista sisään. En edes tiedä miten jaksoin kaksi  viimeistä tuntia, ja kaiken lisäksi oli kotitaloutta joka on kaikkein pahinta, koska minun ryhmässäni on tietysti kaikki pahimmat häiriköt. Niin minun tuuriani.

 

IMG_20180311_171010%5B1%5D.jpg

   Isä lähtee sunnuntaina töihin punkaharjulle ja vie sinne ensimmäisen tavarakuorman. Seuraavana viikonloppuna lähtee lisää tavaraa. olen molemmat viikonloput ja ensimmäisen vapaan viikon äidin luona, missä olen nytkin. sitten lähden myös punkaharjulle,jonne äitipuoleni tulee kuun lopulla. Kävimme myös katsastamassa paikallisen koulun. Pidin paikasta heti. Pieni ja viihtyisä koulu, jossa on mukavia opettajia ja hyvä rehtori. Pääsen vihdoinkin opiskelemaan saksaa ja tukioppilaskoulutukseen. En tiedä kummasta olen enemmän innoissani,, varmaan molemmista :D Joudun ottamaan muut saksassa kiinni, sillä he ovat opiskelleet sitä jo seiskalla, mutta se ei ole ongelma. Minä vain pidän siitä että minulla on tekemistä.

 

IMG_20180429_163043%5B1%5D.jpg

 

  Olen jo äkännyt monia kevätkukkia ja muutamia perhosia. Ja itikoita myös ikävä kyllä. Ensimmäiset itikanpistot on saatu jo ajat sitten:D

 

Kiss me hard before you go
Summertime sadness
I just wanted you to know
That, baby, you're the best

I got my red dress on tonight
Dancin' in the dark in the pale moonlight

Done my hair up real big, beauty queen style
High heels off, I'm feelin' alive

 

Heidi