Aloitetaan eilisestä. Veljeni kävi luonani,ja antoiminun käyttää netfilx-tiliään. Katsoin ensmmäisen ja toisen batmanin. Netflox pisti koko nettiyhteyden solmuun ja isä oli todella iloinen,ja lopputuloksena oli että pääni ulo ihan pyörällä,nimittäin toisessa elokuvassa loppu oli todella vauhdikas,tuskin pysyin kärryillä. Sitten olin ihan pinkeäsä,kun sieltä ei löytynyt kolmatta. MIKSI!!!!!!! elokuvat pitää lopettaa juuri hurjaan kohtaan???????No,kuitenkin sain tänään armollisen wikipedian avulla tietää,että se kolma osa loppui kuitenkin ihan hyvin,mutta olisin varmaan itkenyt koko loppupäivän,jos batman olisi oikeasti kuollut kolmannessa osassa,eikä vain olisi luultu niin.Menin tuulettamaan aivojani eilen illalla ratsastamalla Chillalla,ja huomasin hämmästykseskseni pystyväni menemään hölkkää suunnlleen puoli tuntia. Kävin yhdellä uimarannalla,ja piirsin hiekkaan batmanin tunnuskuvan,lepakon.Ei se onnistunut kovinkaan hyvin,mutta sai kelvata. Kirjoitin sen alapuolelle batman. En oikein tiedä miksisen tein,mutta sade on takuulla jo sitkenut sen. Sain muutuä yhden kepparin kaverini kaverille. Sovimme myöhemmin ajankohdasta,milloin hän ostaa sen,mutta on se osto jo aika varmaa.Siitä huolimatta,että olen viettänyt talven aikalailla makaamalla,kuntoni on parantunut menkoisesti viime vuodesta.Oli ihanaa tuntea,että oikeasti jakas juosta pitkään. Seuraavaksi aion tuveta kohottamaan kuntoa kovemmassa vauhdissa. Siitä huolimatta,että olen mukavuudenhaluonen,olen pohjimmiltani(Ainakin arvelen niin) sellainen,joka myös viitsii liikkua(ainakin keväällä,talvella harvemmin)Talvella annan usein laiskuuden vallata itseni.Elokuvat aiheuttavat minussa usein mahdottomia toiveita. Pystun ajatuksissani seikkailemaan vaikka missä. Olen usein ollut mielikuvituksessani tyttö,joka on kohdannut saman kohtalon luin batman,ja olen batgirl ja batman on holhoojani. Se on lempiaiheeni.Olen harrastanut sitä jo vuosikausia,muistaakseni koko kouluaikani,eli ainakin viisi vuotta.Pystyn näkemään päässäni sen minkä kuvittelen tapahtuvan,ja se on hauskaa. MYös lukeminen on minulle tärkeää,tosin koulukirjojen lukemisesta en niinkään välitä,mutta kyllä sekin sujuu paremmin kuin ennen. Kun suljen silmäni,muistan asiat paremmin. Harvi vain,että tajusin sen vasta tänään. Menen historian kokeeneen kello yhdeksi,ja sen jälkeen menen isän kanssa vesileppikseen ja vielä jonnekkin muualle. Toivottavasti löytyy joku kiva kirpputori. Menen huomenna varmaankin veljeni luo ja sunnuntaina varmaan ratsastamaan. Muuta en oikein nyt kerkeä selostamaan,pakko mennä!

 

Heidi