Pääsin perjantaina joululomalle,jeee!

Ja olin koko koulun loppuajan tietokonekiellossa. Viikko ilman nettiä ei ollu niin lauheen hankala,eniten kaipasin musiikia. Nettikapula löyty,tosin vasta tänään. Raivostuin tabletille aika pahasti,kun se temppuili. Minulla on Nightwish-riippumus varmaan,

Olen soittanut innokasti pianoa. Olen alkanut harjottelemaan Arrowin tunnusmusiikkia. Pirate of the caribbeanin tunnusmusiikki ja Faded-kappale on edelleen harjottelun alla. En osaa ottaa yhtä projektia kerrallaan. Yksi nightwishin kappalekkin on,mutta arrow on pääprojekti. jos joskus onnistuisi soittamaan sen edes puoliväiin...

PA140080%5B1%5D.jpg

 

Sain uuden palapelin,hevosenkuvan,ja siinä on 1000 palla. olen 500 palan ekspertti,mutta tuhat palaa on jo aika paljon.

Ja olen koukussa Indiana Jones-elokuviin. olen nähnyt kolme,ja aion etsiä jostain lisää.

ja jos haluaa lukea hyviä jännäreitä, lue Donna Leonia.

 

Heidi