Huonoja uutisia.

Evistä tuli vähän riiviö. Ja sitten se söi insuliiniruiskun ja melkein insuliinikin. (Luojalle kiitos EI insuliinia.)Kun ei päässy mun huoneeseen yöks. Sitte äitille riitti. Se on tehny aika paljo muitaki tuhoja. Mulla ei oo aikaa lenkittää sitä.. No se piti myyä. Se meni kerimäelle. Sheltin kaverkis.Se oli kuulemma ekana pelänny sita mutta sitte nukkunu sen vieressä. Jote kaverit niistä tuli:) Sen koiran nimi on kuulemma Minttu.Toivottavasti se meni hyvään kotiin...

 

PA140080%5B1%5D.jpg

 

Käytiin tänään iisalmessa. Käytiin uimassa ja tokmannissa. Ja ostettiin muutama tarvittava. Eikä se jääny ihan muutamaan....

Mä törsäsin kun olin saanu äitiltä rahaa. Käytiin kans kotimatkalla halpa-hallissa siilinjärvellä. Ja mä ostin alennusrekistä muutaman vaatteen. joo,ihan oikeasti muutaman vaan.

Heidi