No,kerrotaanpa ensin eilisen uutisia.Ratsastelin kaverieni kanssa keppareilla. Menimme esteitä,ja ratsastin silloin hepalla,jonka nimi oli Askur. Nyt olen päättänyt myydä sen,koska en oikein tykkää siitä,ja sille saattaa jopa olla ehkä jo ostaja. Kaavassani on hieman parantamisen varaa,mutta korjailin sitä jo.Kokeillaampa taas uudestaan. Jos nyt vihdoinkin olisi jo hyvä. Ratsastin myös Calypsolla koulua illalla,ja meni ihan hyvin,vaikka pysähdyksissä Calypso pukittelli.Olen myös tekemässä harmaata arabia. Joo,tiedän että sellaisia ei ole,mutta tein silti. se on vielä kesken,ja ärsyttää kun täytteet loppu. varastan varmaan yheltä fiaskolta valkoselta arabikaavalla tehdyltä kepparilta. Olen päättänyt vaihtaa taas ulkoasua,ja nyt olen siihen ihan tyytyväinen. Mutta katsotaan,miten kauan:) Olen aikonut mennä ratsastamaan kohta,pitää vaan syödä jotain ensin,,, Söin viimeksi aamupalan kello 10.30,ellei paprikaa oteta lukuun,jonka söin äsken.. No ei muuta,adios amigos,huomenna varmaan nähdään!

 

Heidi