Minulla on jymyuutinen.

Ei se mitä olen lupaillut.

En ensin sen kuultuani en meinannut uskoa,mutta sitten sain kauhean naurukohtauksen.

Minulle tuli KAUHEA NIMIONGELMA:

Sade,Jade,Ida,Ide.....

Edi onkin narttu.

No minäpä selitän.

Menin isän kanssa vesileppikseen,ja äiti ei jaksanut hoitaa,no sanotaampa vaikka nimetöntä narttua. Veimme sen veljeni luo,jonka tyttöystävän äiti oli tajunnut,että kyseinen henkilö onkin narttu.Erehdys johtuu luultavasti siitä,ettäkoiran myyjällä on koko ajan sata rautaa tulessa,ja vahingossa kirjoittanut myynti-ilmoitukseen,että nimetön narttukoira onkin uros.

Olemme muutenkin ihmetelleet,että nimetön narttukoira on aika rauhallinen urokseksi.

Olisi pitänyt tajuta jo siitäkin,että sitä oli ennen meille tuloa sanottu Liinaksi.

Äiti väittää kivenkovaa että koira on Ida,mutta isä on kiukkuinen kun hän sanoi nimetöntä narttukoiraa lemmyksi.

Olisi se meidänkin tajuta,että koiralla Ei ole kiveksiä,ja että se on narttu.

Olimme kaikki aika hölmöjä.

Nimijännitys tiivistyy...

Olen melkoisen kiitollinen veljeni tyttöystävän äitille siitä,että narttukoira ei ole koko loppuelämäänsä Edinä.

Vain neljä kuukautta.

Nimikriteereinä on,että sen pitää edes vähän muistuttaa Ediä,jotta muutos ei ole kovin iso tytölle:)

mutta minua ei oikein kiinnosta noudattaa sitä.

Nimilistojen salaus alka taas..

Päätös julkaistaan huomenna.

 

Heidi