Niin,niin. Tiedän.
On ollut muutaman kuukauden tauko. En ole yksinkertaisesti kerennyt kirjoitella. Mutta ylihuomenna lakaa kesäloma, joten silloin tulee takuulla taas kirjoiteltua. 
  Aioin kirjoittaa jotain vappuna,erityisesti uudesta naurettavasta (kamalasta) mahtavasta peruukistani,mutta en kerennyt. Nilsiän torilla oli jonkunlainen vapputapahtima,mutta en jaksanut olla paikalla viittä minuuttia kauempaa. Tulin sinne kärkkymään lähinnä jäätelökioskin takia,mutta nähtyäni kymmenen metrin jonon,tulin toisiin aatoksiin. Kaverit ja keppihevoset voittivat jäätelönhimon....

P_20170429_164054_1_p.jpg

Jee....Tosi hyvä kuva taas kerran...
  Minua jäi todella harmittamaan kun violettiraitaiset peruukit oli loppu. Se olisi ehkä sopinut minulle vähän paremmin..
  Keppareista puheen ollen, laumani on taas aikalailla vaihtunut. Olen tehnyt pari lisää,uusin valmistui noin neljä päivää sitten.Nyt minulla on suunnitelmissa valkoinen heppa, mutta en ole ihan varma teenkö sen vai en. Kesälomalla myöhintään aloitan taas vimmatun myyntiheppatuotannon, kesälomarahojen toivossa.

14934737281111914093079.jpg

  Satutin pari päivää sitten nilkkani mutta sekään ei pitänyt minua sisällä,sillä olin juuri viettänyt kaksi päivää melkein kokonaan sisällä tekemässä isosiskoni kanssa koulua. Kaikkiein hermojariipivin homma oli ompelutyö. Mikään ei ole koskaan hermostuttanut minua niin paljon. Voin vain sanoa,että on suosittele tekemään kietaisumekkoa jossa on vaikeasulkoiset englanninkeliset ohjeet. Aivan alussa tajuttiin,että ohje oli paljon hankalampi kun luultiin. sitten huomattiin että kangas oli mitattu väärin ja sitä oli liian vähän. Sitten loppui kanttinauha kesken. Sitten huomasin että uusi kanttinauha ei ollut luonnonvalkoista niin kuin edellinen,,, Mutta se sentään riitti,,, Onneksi isosiskoni asuu Kuopiossa,muuten olisi ollut vielä hankalampaa käydä hakemassa lisää tarvikkeita. Mutta saimme lopulta homman kunnialla loppuun,mutta hermot oli jokaisella kuin viulunkielet ja isosiskoni vannoi ettei ompele mitää ainakaan kahteen vuoteen.

 

 

Heidi