Saatiin pari päivää sitte tietää että Evi on laittomasti maahantuotu.

Rikosposiili soitto äitille kunse oli ystävänsä luona ja minä isän luona. Äiti kuulemma jo ajatteli,että mitä se Evi on nytte tehny.

 

P_20161016_135349_1_p.jpg

 

Kaikki rokotukset kuulemma pitää uusia,mut siru on sentää aito. Onnneks. Se olis muute ollu kolmensadan nakki.

Mä kävin urheiluradalla hyppimässä esteieä ja muita sellasia urheilujuttuja tekemässä. Oli ihan hauskaa:)

P_20161016_135409_1_p.jpg

 

Käytiin kanssa kuopuissa mun isosiskon ja isoveljen kanssa.Ostin karkkia ja sen.mitä olen jo pitkään haaveillu mutta en oo onnistunu hankkimaan,pantakorun Eville. Nyt Evin pannassa killuu timanttirusetti:)

Enkä voinu tuetenkää olla ostamatta punasta valotikkua,,,,

Ja Evillehevosenn kuivattuja sydämiä,vaikka en todellakaan kyllä tykkää SYÖDÄ hevosia,enkä oikein antaa Evinkään syödä,mutta tuli silti ostettua

P_20161016_135404_1_p.jpg

 

Hevoset on liian ihania syötäviks,ja mua jopa kiusattiin kolmosella siitä etten halua ssyödä hevosenlihaa. Olin nimittäin kolmosen tavan koulussa,ja menen yläasteelle kouluun.

Mut,makuasioista ei voi kiistellä. Oppikaa se jo ihmiset vihdoinkin!

P_20161016_135355_1_p.jpg

 

Kyllästyin siihen,että Pumba makaa koko ajan mun huoneessa ja ylläpitää mahotonka kissanpissan hajua,ja se kaato kerran ruokakipon lattialle.Sitte,kun sillä oli vääränlaista hiekkaa(Sille kun pitäää olla tavallista halvinta muu ei kelpaa,sitte tehään lattialleMurr,,,),se teli pissat lattialle,ja muutenki se oli tehny muutamat protestipissat,kun Evi tuli riekkumaan mun huoneeseen.

 

P_20161016_135309_1_p.jpg

 

Se oli tehny pissat kun ihanan,uuden muovisen lattiamaton reunalle. Ja huone muutenki löyhkäs kamalalle.

Sitte mulle riitti. Mä en haluu asia löyhkäävässä huoneessa,ja kissan pitää kun mielestä olla sisäsiisti. Pumba lenti ulos,ja matto meni pyykkiin ja vauhdilla. Pumbaa ei oo sen jälkee näkyny,mutta se kyllä ainaki portaia katteli iinnostuneena,että vau,tällänenki paikka on olemassa.

Ainaki se on ulkoilmaan tottunu,se on olli 17 vuotta tallikattina.

P_20161016_135256_1_p.jpg

 

Jos se otti hatat,sille ei voi vaan mitää. Mut on se kyllä kuulemma yleensä menny kahen viikon reissulle,ja sitte tullu aina takas.Jote toivotaan vaa että se tulee ihmiste ilmoille taas:)

 

P_20161017_145243_1_p.jpg

 

Heidi