Hämy on nyt valmis. Vaihdoin sen nimen Repeksi. Se on islanninhevonen,ja koko nimi on  Rascar Capac. Sen loppuosion otan sittenkin pois,ja teen suokin jonka nimi on Hän Joka Vapauttaa Taivaan Tulen,eli Hämy. Repe on 14vuotta,ja se on luonteeltaan hankala ja melko kummallinen,ja sillä on outoja aivoituksia. Olen päättänyt tehdä joka hepalle erilaisen historian. Kivaa! Kivaa on myös se,että menen taas huomenna isoveljeni luo malle. Hyvästi kaupunki koko päiväksi! Olen asunut koko elämäni 1 vuotiaasta asti maalla,20 kilometrin päästä kaupungista,paitsi 1 talven 6- vuotiaana nilsiässä,ja 1 vuoden 9-vuotiaana juankoskella. Siellä ei ollut kavereita,ja saattoi mennä parikin kuukautta jolloin en käynyt kaupungissa. Maalla on ihanaa,ja en ole oikein vieläkään tottunut asumaan täällä,mussä on ihmisiä joka puolella. Joskus se ahdistaa minua. Taloja on joka puolella,mutta onneksi pururata on lähellä.En vain jaksa mennä sille,,,500 metriä on liian pitkä matka,,No,olen kuitenkin selvinnyt jo vuoden ihmisten ilmoilla talojen piirittämänä,ja nyt se ei olee ihan niin kauheaa. Olen kuitenkin aikaalailla yksin viihtyvää sorttia,mutta olen kyllä myös välillä kavereiden kanssa.Pääsen myös sunnuntaina islanninhevosvaellukselle:) Kivaa! No,nyt kuvia Repestä:)

P3070001%5B1%5D.jpg

Aika pitkä harja:)

P3070002%5B1%5D.jpg

Etutukka ja silmä:) Hylkäsin aika pitkäksi aikaa valkopohjaiset silmät,mutta otin ne taas käyttööni:)

P3070003%5B1%5D.jpg

Harja on myös kivan paksu:)

No ei muuat,moi!