Huiiiiiii!

Aika menee niin nopeasti että en edes perässä pysy.
 Utukin kasvaa kuin viimeistä päivää. Se on jo ainakin viisi senttiä isompi kuin tullessaan.
Utulle iski pissatulehdus pari päivää sitten ja koska olen isäni luona,en sen voinnista kamalasti tiedä,mutta paremmassa kunnossa jo minun tietääkseni.
 Äitini on melko väsyneessä tilassa,ja siksi olen isäni luona. Paremmin jo hänkin voi,mutta silti olen vielä pari viikkoa isäni luona että äiti saa levätä,,
Menen huomenillalla siskoni luo ja olen siellä perjantaihin. Perjantaina menen Bussilla kuopioon siskoni luolta koska isäni on siellä töissä. Kun isä pääsee töistä,hän noukkii minut ja naisystävänsä bussiasemalta ja lähdemme Punkaharjulle viikonlopuksi. Ihana viikonloppu tulossa, jee!!
  Olen harrastanut paljon kepparintekoa ja leipomista (Ja hurjasto lukemista ilman silmälaseja....) . Kolme uutta heppaa on tullut laumaani ja yksi lähtee myyntiin. 
  Isäni naisystävän tytär on täällä myös koiransa kanssa. Ihana,pieni ujo tapaus! Se on nuori, mäyräkoiran ja spanielin sekoitus. Tiedätte varmaan spanielin silmät,,,Nyyh!

Heidi