Käytiin eilen kuopiossa. Käväisin kuopion kirjaston musiikkiosastolla ja täyttelin levyvarastoani koska olen saanut äitin miesystävältä kannettavan levysoittomen lainaan. Voi olla helppo arvata mitä levyja lainasin. Nightwish ja Sonata Arctica. Meillä on varmaan lähelle sata levyä kotona,mutta MIKÄÄN niistä ei ole minulle mieleinen. Olen suhtautunut vähän..... kyynisesti Sonata Arctican kappaleisiin. Ennen tykkäsin vain yhdestä. Kun kokeilin,jäin koukkuun. Sama myös Nightwishin musiikin kanssa. Olen luonteeltani kai vähän epäluuloinen.

 

P_20161016_135839_1_p.jpg

 

Olen tällä hetkellä isäni luona. Kun odottelin kyytiä kirjastossa,jouduin toteamaan,että nilsiän kirjaston musiikkivalikoima on ONNETON. No,kaija koon tai beatlesin faneille se olisi aarreaitta. Mutta minulle ei.

Kun olin kirjastossa,näin myös yhden kaverini joka oli siellä toisen kaverinsa. Hän katsoi minua ja sitten kenkiäni ja kikatti ja häipyi äkkiä. No joo. Mitä vikaa on mustissa nahkakengissä joissa on solkia??

Ne on kyllä vähän isot. Yhden numeron. Ne ovat siskoni entiset. Mutta mitä naurettavaa??:)

 

P_20161016_135844_1_p.jpg

 

Kävin myös tänään isoveljeni luona. Hänellä koira,Riku. ja kaksi kissaa,Napsu ja Miuku. Sekä hänen tyttöystävänsä siskon koira ja Rikun sisko Nelli. Ammuin isoveljeni ilmakolla,sellaisella käsiase-tyylisellä. Isoveljelläni on myös ilmakivääri,mutta sillä en saa ampua. Ihan hyvä niin. 

 

Heidi