Tämä on hyvin lyhyt, hyvin ytimekäs ja nopea päivitys.

  Häihin on kaksi päivää. Olen puolikuollut univajeesta koska olen piirtänyt äitipuolelleni ja isälleni häälahjaa monta yötä. Olen rakastunut öljyliituihin totaalisesti.
  Olen myös kirjoitellut ylös tarinoita jotka ovat pyörineet päässäni jo pitkään. Kirjoittaminen on hankalampaa kuin luulin mutta aloittelen vähitellen. Minulla on tällä hetkellä noin viisi tarinanalkua joista en ole jatkanut kunnolla ainuttakaan...
  Olemme hiljalleen muuttaneet mökiltä (äitipuoleni vanhempien luolta) Punkaharjun asuntoomme. Olen sisustanut huonettani kuin viimeistä päivää.

  Ainoa varjo täällä on että äitipuoleni isä kuoli muutama viikko sitten. Hän oli todella ihana ja lämmin ihminen. Pidin hänestä valtavasti heti kun tapasin hänet.....

 

IMG_20170716_223122%5B2%5D.jpg

 

Sticks and stones, they may break these bones
But then I'll be ready, are you ready?

It's the start of us, waking up come on
Are you ready? I'll be ready

I don't want control, I want to let go
Are you ready? I'll be ready
'Cause now it's time to let them know
We are ready, what about us?

 

Heidi